onsdag 29 juli 2009

En söt liten ask



Jag har sett i flera bloggar, denna lilla söta ask. Pernilla har en länk med beskrivning på hur man gör asken i sin blogg. Satt och pillade lite med denna i går kväll. Den var rolig att göra, så det blir säkert fler.
Än en gång har jag använt papper från graphic 45, en pärlswirl, stämpel fånga dagen, små rosor och rosenknoppar. En söt liten hjärt knapp inköpt hos Magnolia. Insidan finns plats att skriva något. Vet inte vem som ska få den än. Samt en stämpel från Inkido.
Solen skiner härligt idag och man blir genast på bättre humör. Har fritt från sjukhusbesök idag och jag har passat på att tvätta lite lakan och dra ett varv med "snabeldraken". Ha det gott. Kram

11 kommentarer:

Linda Horn sa...

Sååå underbar!! Måste snart prova att göra en jag med!

pysselninjangittan sa...

så söt. Ja perfekt att ge bort lite annorlunda mot kort.
kram

Andrea sa...

Oh Lena - what a great idea! It´s so wonderful!
Many greetings
Andrea

Erica sa...

Åh så vacker liten ask du gjort. Helt perfekt. Jag har också länge titta och funderat men aldrig kommit till handling. Kankse börjar bli dags :)

Kramar Erica

Riet sa...

Wowww Lena,what beautiful,i love the papers and details.

Hugs Riet.x

Zornitsa sa...

Tack för awarden! Asken är väldigt fin och tack för länken, ska försöka mig på en sådan, jag är inne just nu i en "askperiod" så det passar ju bra :) Kram: Zornitsa

Pernol sa...

Åååå wow vilken underbar ask du har skapat!!! Den blev ju superfin!!!! Visst var den rolig att göra!

Massor med kramar Pernilla

Marie-Louise sa...

Den blev jättefin! Och visst är den rolig att göra!Jag är sugen på att göra fler, men så är det ju det där med att det hela tiden dyker upp nya grejer man vill prova :) Stor kram från mig!

Gertrud sa...

Den är såå bra. Som vanligt delar du med dej av inspiration i massor. Blir sugen att prova. Men du får säkert hjälpa mej som vanligt. Kram från Gertrud

Lena B E sa...

Åååh ytterligare en fantastiskt fin ask!! Jisses människa hur hinner du med allt?? Du är ju så snabb så jag blir helt stum! :) Måste nog prova en sån där ask jag med nån gång, blir så sugen nu när jag ser dina. Ha det så toppenbra. Kramar från Lena

sussies sa...

Den här asken är ju helt ljuvlig! Älskar pappret och den söta stämpeln inuti! Fint oxå hur du satt pärlorna på framsidan!
Kramisar Susanne