måndag 15 juni 2009

Tack Lena!
















Vilken rolig postdag det blev denna måndag då. Man blir så jätteglad när det ligger något annat än reklam och räkningar i lådan. Jag fick en väldigt söt mapp av min vän Lena. Den innehöll en massa uppstämplade motiv och brads. Det är ju himla praktiskt och bra att vi har samma namn. Fick personligt uppstämplat, handgjort av Lena. Nu är jag ännu mer sugen på att skaffa mig en sån stämpel! Blev så glad, tack Lena.





Det var inte nog med det. Fick även ett paket från Hobby & Hantverk. Gjorde en beställning där förra veckan av lite papper,Graphic 45, som jag tycker är så fina. Några band och stämplar följde med paketet också. Ja då, jag är bra på att shoppa hi,hi. Ni kan se här vilka stämplar som hamnade här.





Önskar er alla en bra måndag. Kram från Lena





1 kommentar:

Lena B E sa...

Varsågod vännen! Bara roligt att jag kunde ge dig lite tillbaka, som tack för allt som jag har fått från dig. Så snygga stämplar du har köpt, blir så sugen så. Hi hi. Kramar från Lena