lördag 20 juni 2009

Midsommarcrop hos Svensk Scrapbooking



Det är inget vidare Midsommar väder här idag heller. Kommer en störtskur rätt vad det är och ingen vidare värme är det heller. Så jag satte igång med att göra några kort efter skisser till Midsommatcropen hos Svensk Scrapbooking. Jag tycker att det är jätteroligt att göra kort efter skisser. Jättfina skisser dom gjort tjejerna där. Det blir lätt så att man fastnar i ett mönster när man gör kort. För att komma ifrån det enkelriktade så är det roligt att pröva på lite skisser.Här kommer 2 st kort som jag fått till idag. Ha en bra fortsättning på helgen. Kram Lena

4 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Hej! Dina alster är jättefina som alltid. Du är verkligen duktig på vintage! Ha en fortsatt bra helg! Kram

pysselninjangittan sa...

hehe, så nosade jag rätt på vem du är på Svesnkscrap :)
tyckte jag kände igen några alster. Jättefina!

Andrea sa...

Wonderful cards.
Many greetings
Andrea

Lena B E sa...

Helt fantastiska kort!! Så vackra!! :) Kramar från Lena