tisdag 23 juni 2009

Jag har gjort mitt livs första LO!!!!!


Jag fick inspiration av alla fina skisser som är på CC hos Svensk Scrapbooking. Tänkte att det är då 17 om inte jag ska försöka mig på att göra en LO med. Det var då verkligen ovant att arbeta med detta stora format. Jag tog en massa fina foton när vi var nere i Skåne i maj. Älskar blommor och fotograferade en hel del sådana. Så nu blev det en LO med en mycket vacker vit blomma. Pappren jag använt är Rosebud från Sandylion och From This Moment från Graphic 45.Jag kallar LO,n för Skönhet. Här kommer den..Kram Lena

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Ja du ser, du kan ju!!! Det var väl det jag visste! :D
Lo´n är ju helt underbar. Supersnyggt vännen!!
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Så snygg den är. Grenen med fågeln på är så bra. Lager på lager med de underbara pappren får ditt fina foto att framträda. Vad jag är stolt över dej. Ska du klistra den på en canvas? Kram G

Hanna sa...

Jättevacker LO. Underbart foto, fina papper och dekosar. Jag har gjort någon enstaka LO till sonens album, men det är svårt å få till det tycker jag. Du har verkligen lyckats! Kram kram