tisdag 2 juni 2009

Jag har fått en Award


av Pernilla.Tack söta du.Denna award är lite speciell. Man ska nämligen ge den till någon som man tycker har en ärlig anda gällande skapandet!
Man ska även skriva 10 saker ärligt om sig själv och sen skicka Awarden vidare.

OK, då kör vi...
1. Jag tycker om att överraska andra med positiva saker.
2. Jag är mycket rädd om mina vänner.Försöker att visa alla människor respekt och anser att alla människor ska ha lika värde.
3. Jag skriver mycket brev och har en del brevvänner.
4. Jag är livrädd för ormar och höga höjder.Kan inte se en orm på bild utan att få rysningar.
5. Jag städar hellre än jag lagar mat, så någon mästerkock lär jag aldrig bli,hi,hi.
6. Jag är en morgonmänniska. Det har jag alltid varit.
7. Min scraphörna ser ut som ett bombnedslag när jag suttit och pysslat en stund. Så jag har lagt av med att vara pedant.
8. Jag älskar blommor och tycker om att binda ihop vackra buketter.Dom vilda blommorna är vackrast tycker jag.
9. Jag är en pysselmänniska och det har jag alltid varit.
10. Jag har blivit blogg och data beroende!

Det var det. nu skickar jag över Awarden till...

Erica
Hanna
Gertrud
Supermillis
Nilla
Zornitsa

Inga kommentarer: