söndag 7 juni 2009

Här kommer hon igen söta


Doraline. Jag har målat henne med Polychromos pennorna.Pappret det turkos prickiga är från Making Memories.Ett tags, några fjärilsbrads,blommor från Prima med ett pärlband och mittdel köpt hos Nettans.Småblommorna utstansade med retrostans,Grattis stansad med alfabet Rollerskate, ett paketstickers och ett litet band med noter på. Det runda pappret med noter hittade jag på nätet.Vill önska er alla en bra vecka den som kommer. Hoppas att vädret blir en aning bättre. Är så blåsigt och kallt här, burr. I går gjorde min dator en massa uppdateringar och min bloggsida blev seeeg som 17 tycker jag. Är den seg för er med att ladda? Vet inte vad som hänt med den!!
Ha det gott. Kram Lena

8 kommentarer:

pysselninjangittan sa...

hej
Jepp du har så rätt så :)
Hoyagittan här, Jag har ett galleri men tyvärr är antalet nere i hälften, då smyckena och scrappingen tog över :)
www.hoyagittan.se

Pernol sa...

Vilket jättegulligt kort!!! Nä, din sida är inte seg att ladda upp. Har du gjort en diskrensning och diskfragmentering på din dator nyligen? Jag brukar göra det ca en gång i veckan. Då brukar det gå som smort sen.

kramis Pernilla

Hanna sa...

Håller med om att Daoraline är supersöt. Jättefina papper och dekorationer! Kram kram

Gertrud sa...

Tjingeling, vilken kall kväll det är. Sitter med extra tröja och strumpor på mej. Ett ljuvligt kort men fina färger. Har inte pysslat något alls, bara jobbat. Nej det får bli ändring på det. Kram G

Marie-Louise sa...

Hej! Supergulligt kort, stämpeln är underbar! Jag fick problem med bloggarna när min dator uppdaterade Internet explorer till 8. Vet inte om jag upplevde att datorn blev seg direkt.....Men tog bort uppdateringen i alla fall och nu är det som det ska! Ha en toppenvecka! Kram

Lena B E sa...

Oh så tjusigt kort!!
Dom där stämplarna blir man ju kär i, hi hi. Dom är ju supergulliga!
Nää jag tyckte din sida gick fort att ladda upp mot igår, då var dom flesta seeeg som 17.
Kramar från Lena

Miss Goldie sa...

Åååh, det blir verkligen sååå fina kort med de här stämplarna. Jättefint att måla ekorren i grått också. Det måste jag testa nån gång, jag har bara målat den i brunt tidigare. Supefina kort du gjort!

Pernol sa...

Hej! Du undrade över dopskorna. Jag gjorde skorna enligt anvisningarna bara. Alltså jag limmade flikarna utanpå sulan. Sen gjorde jag en till sula och limmade utanpå den andra. Jag tror man måste vara noga med att limma flikarna precis intill sulan. Ja, så gjorde jag i alla fall.

kramis Pernilla