söndag 14 juni 2009

Grattiskort




I går var det ett bedrövligt väder här. Kallt som 17 och blåste gjorde det. Så det var ett perfekt väder att sitta inne vid pysselbordet. Gjorde ett Grattiskort med lite annorlunda vikning. Jag ska ge det till en av mina kära brevvänner som snart fyller år. Jag har använt papper ur serien wisteria från Basic Grey. Bara älskar dessa papper med sina milda fina färger. Några blommor från Prima, Pärlpins från Maya Road, halvpärlor,ängelcharms,stämplar från hÄnglar och Inkido,några blå blingblommor samt en muffins , blå blomma,bakelsepapper som dekorationer.


Idag är vädret bättre och man får passa på att vara ute lite. Önskar er en bra söndag. Kram Lena

7 kommentarer:

Yvonne sa...

Åhhh vad mycket fint det fanns här. Gillar skarpt =))
Tack för besök och kommentar hos mig.
Kram//Y

Hanna sa...

Superfint kort! Söta stämplar och så gillar jag ju bling ;) Här är soligt och härligt idag, så skickar soliga kramar /Hanna

Elli sa...

Mycket,mycket fint !!!:)

Pernol sa...

Ååå vad fint kort! Nu kommer din brevvän allt att bli glad! Vi har perfekt scrapväder! Kallt och regnigt. :)

kramis Pernilla

Lena sa...

Elli
Tack för alla snälla ord du ger mig. Skulle vilja besöka dig och tacka,men förstår inte riktigt vart jag ska göra det. Tack i alla fall. Kram Lena

märta sa...

Vilka fina kort du gör!! Blev förtjust i skorna de är urgulliga! Själv har jag inte gett mig in i det här men har ett par döttrar som scrappar. Den äldsta dottern har en liten webbutik(har en länk i min blogg till henne) och hon tycker att jag ska börja men tiden räcker inte till.
Nu får vi hoppas att vi i Småland kan få lite bättre väder åtminstone till midsommar! Ha det så gott! Märta

Lena B E sa...

Detta kort är superfint!! Du har använt så mycket fina dekorationer, så fina stämplar och vikningen är så snygg!! Superduper!! :) Kramar från Lena