torsdag 4 juni 2009

God morgon


Jag fick en beställning av ett kort till en kille som fyller 40 år. Det spelar ingen roll hur mycket stämplar jag köper, så finns det aldrig någon som jag tycker passar,hi,hi. Jag har sagt det innan, det är svårt göra kort till killar.Jag bestämde mig till slut för att göra ett kort med hÄnglars gitarrkille.Pappren är från My Mind´s eye "All Boy",några blommor från Prima, en brun knapp, lite bastsnören,några halvpärlor, ett tags, ett brunt brads. Texten skrev jag ut på datorn.Dom fina siffrorna vann jag hos Scraphörnan för ett tag sedan i en bloggcandy. Nu ska jag göra mig i ordning och ta en cykeltur till sjukhusets terapi. Ska vara där två timmar på förmiddagen idag. Solen skiner ute, men det blåser och är kallt. Var tog sommaren vägen! Ha en bra dag. Kram Lena

5 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Tusen TACK snälla du för den fina awarden, GLAD! Ska ta tag i den så fort tiden finns. Du vet studentkalas snart:=D!
Det där med att aldrig ha ngn stämpel som passar känner jag igen, konstigt, haha!
Kortet du gjort är super. Gillar upplägget med siffrorna och hÄnlgarmotivet.

Ha en bra dag.
Kram/Gunilla

Gertrud sa...

Detta har du verkligen lyckats med. Men visst är det svårt átt göra manliga kort. Snygga färger och lagom med detaljer. Snyggt jobbat kompis. Kram Gertrud

Hanna sa...

Jag håller med om att det är jättesvårt att göra kort till killar. Gillar ditt kort jättemycket dock. Bra val av stämpel och härliga papper. Kram

Lena B E sa...

Ett kanonkort till en kille!! Jättefina papper och detaljer, så passande att papperet hette "all boy". Det här är det liftvarning på, måste jag komma ihåg nästa gång nån i familen fyller år. Kramar från Lena

pysselninjangittan sa...

jättefint, gulligt men ändå passande en kille :)