måndag 15 juni 2009

Ett 50 års kort







Jag hittade några roliga kortvikningar här och har nu provat på att göra ett kort till en vän som fyller 50 år så småningom. Jag har använt papper från Basic Greys serie Wisteria. Jag har använt mycket av dessa papper på senaste tiden,jag vet. Men jag tycker så mycket om dom. Är lite somriga i sin färgskala.En hÄnglarstämpel ,Inkidos fjärilsstämpel och två av de nya stämplarna jag fick hem idag, måste ju testa dom,hi,hi.Blommor från Prima,ett hörnswirl utstansad med grodan, grönt band och spets, ett ängelscharms,50 är utstansat med Fiesta,Mari med Rollerskate, ett tags och en ficka på insidan. Där har jag tänkt lägga något till henne när jag ska skicka det.Lite glitter och glossy lite här och där. Kommer säkert att bli fler kort med denna vikning. Det var sååå roligt att göra. Kram Lena


6 kommentarer:

Lena B E sa...

Åååh så underbart vackert kort!! Vackra papper, stämplar och dekorationer. Så himla fint alltsammans!! Jag måste också ta mej en titt på den beskrivningen, det här kortet såg så roligt ut att göra. Kramar från lena

lk46 sa...

Oj, oj oj så underbart ett kort, en jättesnygg vikning! jag måste testa den jag också! Du är verkligen duktig!!!! Det skulle vara förfärdligt roligt att få träffa dig och scrappa ihop!
Kramizar från Lene

Pernol sa...

Wow vilket underbart kort!!! Du är verkligen duktig! Jag måste nog prova denna vikning jag också.

kramis Pernilla

Hanna sa...

fantastisk vikning, du är så påhittig. Härliga färger och snygg maskning av stämpeln.
kram /Hanna

Marie-Louise sa...

Superfint! Kul med lite andra vikningar, nu blev jag inspirerad! Ha en härlig midsommar! Stor kram

Andrea sa...

What a wonderful card Lena! It`s very special!
many greetings
Andrea