torsdag 25 juni 2009

En produktiv vecka




har det varit för mig. Det har blivit en hel del kort gjorda, samt hela 3 stycken Lo,s. Jag som aldrig i mitt liv gjort någon och trodde heller inte att det skulle bli några. Men jag blev sporrad av alla vackra skisser på Svensk Scrabooking. Jag skapar inte för att vinna. Men jag tycker om att utmana mig själv och märker att det går framåt i alla fall med mitt skapande. Två av LO,sarna jag gjort är jag rätt nöjd med. Jag är ju nybörjare så de får duga. LO nr 2 jag gjorde är vedervärdig och den glömmer jag att jag har gjort "fniss". Ha det gott. Kram från Lena

4 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Ja verkligen produktiv! Det har inte jag varit....Men du är ju superduktig på Lo:s! Och korten är underbara:) Ha det gott o solen! Kram

Hanna sa...

Hej Lena!
Superfina kort som vanligt. Du använder så många jättefina dekorationer på dina kort. Du kan vara jättestolt över dina LO:sar tycker jag. Och de man inte gillar kan alltid kastas och glömmas ;). Kram kram

Gertrud sa...

Hej Lena, vilka fina kort du har gjort, fint med de röda blommorna. Sen till din LO, den är ljuvlig, pappret och dekorationerna och färgerna går hand i hand. Du är bäst!!! Kram Gertrud

Lena B E sa...

Jisses vad mycket du hunnit med!! :) Superfina Lo´s och kort!! Du är så duktig och jag gillar verkligen din stil!! :) Lo´n med fönstret är helt underbart vacker!! Ha det nu så härligt på semestern. Massor med kramar från Lena