lördag 2 maj 2009

Vintagetävling hos Mima´s


Jag har gjort ett Vintage kort och skickade just in det till Mima´s Vintagetävling. Gertrud och jag brukar utmana varandra att ställa upp i olika tävlingar som vi hittar. Så ta en kik in i hennes blogg , så får ni se ett vackert kort. Den fina bilden jag använt hittade jag på nätet. Fjärilarna har jag klippt ut av ett mönsterpapper.Några knappar och naturligtvis några små rosor. Har svårt att låta bli att använda dom. Är ju bara sååå söta. Ett tag, lite spets och ett metallhörn fick jag dit också. Ha en bra fortsättning på dagen. Kram

7 kommentarer:

Hanna sa...

Jättevackert kort! Jag tar en liten paus från solen en liten stund. Väldigt varmt och härligt idag, men man vill ju inte bränna sig. Kram och trevlig lördag på dig! /Hanna

Gertrud sa...

Du har gjort det finaste kortet, jag tycker jättemycket om det. Ha en fortsatt skön lördag. Kram Gertrud

Lena B E sa...

Wow så fint!! Helt underbart kort!!! Så vackert!! Kram Lena

Marie-Louise sa...

Jättefint! Gillar att det är så många fina detaljer.Visste inte om tävlingen men nu blir jag lite sugen att vara med jag också..... Lycka till! Kram

Erica sa...

Wow vilket underbart kort. Bara älskar det och alla fina detaljerna.
Kram Eriac

Gunilla/Nilla sa...

Ett underbart kort! Ett vintagekort med dom perfekta detaljerna och såå snygga färgval.

Kram/Gunilla

Wildärtan sa...

Jag förstår verkligen att du vann - det är otroligt stämningsfullt romantiskt vackert!