fredag 15 maj 2009

Tilda med rosor


Gjorde ett kort med söta Tilda med rosor i går kväll.Ett passande kort till mors dag eller födelsedag tex. Gillar denna stämpel.Den är söt och användbar. Det vackra självklistrande bandet som är på kanten har jag fått av Gertrud. Nu undrar jag Gertrud, var har du köpt det? Är så fint och jag skulle vilja ha mer av det! Sorterade mina blommor igår och la dom i burkar efter färg. Upptäckte att jag har mycket blommor i lite större storlek. Eftersom jag nästan bara gör kort så blir dom lite större blommorna kvar. Finns det någon som läser här som skulle vilja ha en påse med lite större blommor i lite olika färger? Hör av dig i så fall så skickar jag några.Först till kvarn gäller! Önskar er alla en solig och trevlig fredag. Kram Lena

4 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Här hinner man ju knappt med att läsa det förra inlägger förrän du skapat nåt nytt! Kortet är jääääättefint! Ser blomman ut så där eller har du gjort något för att få mönster på den? Gillar girlanden på kanten.....vad är det för nåt? Ja ALLT är jättefint! Kram kram

BellaMio sa...

Hej och halloj tjejen!

Så kul att du oxå börjat med MCP-pennorna! Visst blir det fiiint? Jag är alldeles överlycklig över mina pennor... Kortet du gjort är ju superfint!

Just nu målar jag på albumblad, för det är det jag har hemma. Men jag har provat på ett lite blankare papper oxå, fast det gillade jag inte. Det funkar bäst om man vill måla ihop med typ Promarker-pennorna oxå.

Men en kompis till mig målar på baksidan av ett papper som heter: Elle Erre. Det kan du köpa hos en del konstnärsbutiker. Blir jättefint...

Norpar en lott på blommorna av bara farten, hihi...

Ha en go' helg!

Lena B E sa...

Wow så vackert kort!! Stämpeln & spetsen är verkligen fina!! Gillar att du satt dit ett gammalt frimärke!! (eller var det på papperet) ;) Du får väl börja göra layouter så får du även andvändning för dom stora, annars kan jag alltid köpa några av dig. Kramar från Lena

Gertrud sa...

Jag säger som vanligt : 10 poäng.
jag sitter med rullen och jag kan inte komma ihåg var jag har köpt detta dekorband som är självhäftande. Sorry, men det finns kanske någon annan med bättre minne som också har det. Kram Gertrud