söndag 17 maj 2009

Söndag kväll


och snart är det måndag igen. Tiden rinner då på. Man skulle orka vara uppe dygnet runt den här årstiden. Det är otroligt vackert ute nu med alla frukt träd och syrener som står i full blom. Idag har jag tagit ledigt från pysselbordet. Man måste försöka att vara lite social emellanåt med, hi,hi. Här kommer nr 2 av de bra att ha kort som jag gjort i helgen. Han är så söt den lille hÄngelkillen med draken.Målat honom har jag gjort med Polychromos pennor.Ett rosa litet muffinsbrads, två tags för namn och datum och några små blommor från Prima med lite blingstenar i mitten.Även på detta kort fick kantstansen jobba lite. Tycker mycket om den och den används flitigt. Det blåblommiga pappret är Basic Grey Wisteria, övriga papper vet jag som vanligt inte tillverkare på. Hittade dom i min spillbits låda. Vill önska er alla en bra vecka den som kommer. Kram

2 kommentarer:

Gertrud sa...

Hej Lena, vilket fint kort du har gjort. En söt stämpel. Jag har också varit social idag så min pysselhelg blev det inte mycket av med. Men det springer inte iväg. Ha det bra, vi hörs. Kram Gertrud

Lena B E sa...

Wow vilket jättefint kort!! :) Den stämpeln är jättegullig!!
Jag har en utmaning till dig...
Kramar från Lena