tisdag 12 maj 2009

Rött är sött


Jag vill tacka för alla besök och goa kommentarer som jag får. Det betyder massor och jag blir så glad.Tack!
Jag fick hem en ny stämpel från hÄnglar igår och som jag känner kommer bli en favorit ett tag framöver.Hon är så söt denna flicka.Det prickiga pappret är från Maja Design och det gröna från Melissa Frances. Blommorna de röda från Prima, några små brads med hjärtan och allt det gröna har jag stansat ut med "grodan".Grattis utskrivet på datorn.Önskar er alla en bra dag med förhoppningsvis mycket sol. Kram

3 kommentarer:

Hanna sa...

Kanonfint kort, gillar färgerna massor! Stämpeln är jättesöt, blir säkert användbar! Hoppas du får njuta av det fina vädret idag!
Kramiz /Hanan

Gertrud sa...

Jag förstår att denna stämpel blir en favorit. Superfint kort och så är det ju prickigr papper som jag gillar. Kram från Gertrud

Lena B E sa...

Superfint kort & i riktiga härliga sommarfärger!! Vilken jättegullig stämpel, den passade ju kanonbra här!! Hoppas du har det bra idag! Må så gott! Kramar från Lena