måndag 25 maj 2009

Måndag




Jag har sett ett mycket vackert kort hos BellaMio.Detta
Jag blev oerhört inspirerad när jag såg det och satte igång att göra en egen variant. Inte lika vacker, men jag är nöjd med det. Tycker att det blev lite gulligt. Mina favoritpapper just nu BG Wisteria, har jag använt. Några blommor från Prima, spetsband i papper köpt hos Scraplyckan,pärlband,mittdelen på blomman köpt hos Nettans, ett vackert band med fjärilar, pärlpins från Maya Road och en stämpel från hÄnglar.Den är färglagd med mina Polychromos pennor.Önskar er alla en bra dag. Hoppas att solen skiner på er. Här är det ett underbart väder idag. Kram Lena

8 kommentarer:

Marit sa...

Å vad fint!

Alldeles ljuvligt!

Gertrud sa...

Men Lena, var ska detta sluta. Detta kort är bara så fint. Du förstår väl att nu räcker inte mina 10 poäng till längre. Du är bäst. Kram Gertrud

Lena B E sa...

Wow så vackert!!
Men ändå... det vackraste kortet fick jag!! :D Tusen tusen TACK min kära vän!! Vad glad jag blev idag när posten kom, då var det rena rama julaftonen här!! ;) :D Du är alldeles för snäll mot mej! Tusen tack igen.
Massor med kramar från Lena

Marie-Louise sa...

Otroligt vackert! Det verkligen en underbar vikning det där jag måste också testa nån dag! Ha det bra Kram

Marie-Louise sa...

Hej på dig! ang Skogstokiga, jag mailade till dem o frågade, det är ingen internetbutik i vanlig bemärkelse utan mer en hobbyverksamhet. Skicka ett mail till dem, adressen finns på deras blogg, och tala om vilka motiv du är intresserad av, så får du besked om pris, tillgång osv. Lycka till!

BellaMio sa...

Jamen titta!! Det är ju superfint!! Får nog lov att norpa tillbaka idén från dig, hihi...

Stooor kram!

Erica sa...

Vad fint kortet var. Det skall du verkligen vara nöjd med.
Jätte härliga färger och papper har du använt.

Kramar Erica

Anki sa...

Superfina! Kram - Anki