lördag 23 maj 2009

Lördag


Idag fick jag sms från min brevkompis att hon blivit farmor till sitt första barnbarn.En liten prinsessa vart det. Så himla roligt. Grattis Britt-Marie!Jag satte genast igång med att göra ett kort till henne. Jag har använt Basic Greys papper wisteria. Tycker mycket om denna serie. Är så milda och fina färger. hÄngelflickan känner ni väl igen vid det här laget,hi,hi. Tycker fortfarande att den är lika söt.En vit och en lila blomma,utstansade blad,ett tags och pärlband. Ett nalle charms,Text utskriven på darorn.Ha en jättebra lördag. Kram Lena

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Oh så sött kort!! Jättefint!! Ser att du har satt dit pärlfloss också vid blommorna och det blev så snyggt!! Den stämpeln är jättegullig tycker jag med!! Kramar från Lena

Gertrud sa...

Vilket fint " farmorkort".Jag håller med dej, dessa papper är så ljuvliga. Och visst är det en söt stämpel. Kram Gertrud

Gunilla/Nilla sa...

Ett supersött kort som garanterat kommer att bli väldigt uppskattat.
Fin detalj med den lilla nallen.

Hoppas att du haft en skön helg.

Kram/Gunilla