fredag 1 maj 2009

Konfirmationskort



Fick en beställning på ett konfirmationskort. Önskar jag hade haft en stämpel med en kyrka, men det har jag ingen. Så man tager vad man haver.Stämpel från hÄnglar. Denna stämpel är min favorithÄngel. En så användbar och mycket söt stämpel. Färglagd med mina nya färgpennor. Långt ifrån perfekt men jag övar på saken!Dom vita blommorna har jag stansat ut. Dom rosa är köpa hos Magnolia. Ett fjärilsbrads, ett kors med stenar i, utstansade blad och några bling blommor. Pappren dom underbara är Maja Design.Gjorde ett tags med en vers och satte i sidan av kortet. Insidans text är utskriven på datorn och hörn swirlen är en clearstamps.
Idag blev vi inbjudna till vår granne. En dam som fyller 86 år. Hon är kommen ifrån Kalmar trakten och lagar underbart god mat. Vi blev bjudna på Öländska kroppkakor. Så nu har jag ätit det för första gången i mitt liv. Det var riktigt gott faktiskt, fast jag var tveksam till det. Ha en god fortsättning på helgen. Kram

3 kommentarer:

Gertrud sa...

Ett underbart fint konfirmationskort, det kan inte bli bättre. Så fint med tagen bakom kortet, sååå snyggt. Gertrud

Erica sa...

Vilket jätte fint konfirmationskort du gjort. Helt underbart och perfekt.
Tack för alla dina gratulationer.
Kram Erica

Lena B E sa...

Wow så underbart vackert kort!! Fjärilen är jättesöt!! Å vilken toppenidé med dikten på en tag!! Konfirmationskortet klarade ju du med bravur!!! Ha en underbar fortsättning på helgen.
Kram Lena