måndag 18 maj 2009

Jag är utmanad!

Jag har fått en utmaning av Lena: att berätta om 3 saker som finns i mitt:


Kylskåp: ägg, ost, Yoghurt
Frys: glass, bär, bröd

Skafferi: mjöl, kaffe,saft
Handväska: plånboken, mobil, patientbricka
Sminkväska: maskara, ögonskugga, läppstift fast är ingen flitig användare av de två sistnämnda.
Badrumshylla: tandkräm, deo,hudkräm

Förråd: kylväskor, verktygslåda,gardiner
Hjärna :datorn, dagens middag, scrapp

Jackficka: nycklar, pappersnäsdukar, cigaretter

Kryddskåp: peppar, pastakrydda, piffi

Barskåp: Jag äger inget
Köksbänk: kaffebryggare, bricka, medicin

Och jag utmanar:Gertrud
Erica
Supermillis

1 kommentar:

Lena B E sa...

Tack så jättemycket för alla fina blommorna, charmsen & uppstämplade motiv!! Så mycket du skickade!! Jag är så glad och tacksam för allt jag fått!!
Tusen tusen TACK!!!
Massor med kramar från Lena