söndag 31 maj 2009

Hemma igen





efter en mycket skön och trevlig helg i Skåne. Tur med vädret fick vi och mycket vackert har vi sett. Vi gjorde ett besök på Krapperup. Krapperup är ett gods på skånska västkusten tre mil norr om Helsingborg strax söder om Kullaberg och Mölle. En underbar park finns det där, med massor av just nu blommande Rhodedendron. Så underbart fina.
Dessutom har jag haft en mycket trevlig dag tillsammans med min vän Gertrud.Vi var in till ett par scrapbooking affärer. Hittade lite inspiration och handlade en del naturligtvis. Tack för sällskapet Gertrud och hoppas vi ses snart igen. Jag trivs i Skåne och jag hade gärna stannat där ett par dagar till i det underbara vädret. Men vardagen kallar och Pingsten är snart över. Hoppas ni haft en bra helg med lika vackert väder som vi haft. Ska visa er några vackra bilder från Krapperup och parken där. Titta och njut!
Till Hanna..Det är en dies till Grodan jag använt till hörnen. Kram Lena

8 kommentarer:

Gertrud sa...

Vilka underbara bilder. Det är en fin tid vi har framför oss nu. Kram Gertrud

Yoli Design sa...

hej hej...
wow vilka blommor... :D
Å wow vad fina saker du skapar!!
Så romantiska och läckra!!

Kraaaaaaaam

Lena B E sa...

Wow så vackra bilder!! Helt fantastiska, det är ju så vackert med rhododendron och andra blommor i full blom. Så roligt att höra att du haft några härliga dagar! Ha det så bra i sommarvärmen, nu ska jag gå ut och sätta mig i solen lite. Kramar från Lena

Marie-Louise sa...

Låter som en underbar helg, och vilka fantastiska bilder! Ha en fortsatt bra vecka! kRam

Pernol sa...

Wooow vilka underbart vackra bilder!!! Vad fina alster du skapar!!! :D Tack för titten hos mig!

kramis Pernilla

Pernol sa...

Hej igen!

Jag har något åt dig i min blogg!

kramis Pernilla

Andrea sa...

A wonderful garden
Many greetings
Andrea
www.andreadanz.spaces.live.com

pysselninjangittan sa...

oj! synd vi inte stiftat bekantskap innan, du har ju bara varit ett stenkast från mig.
på min hemsidas förstasida så kanske du känner igen bron :)