onsdag 27 maj 2009

Bröllopskort och vinst




Hej på er!
Nu har jag gjort ytterligare ett bröllopskort på beställning. Blev rätt likt dom bröllopskort jag gjort tidigare. Dom som har fått sina tidigare, har varit nöjda. Så det hoppas jag att Margit i Stockholm också blir. Idag fick jag rolig post. Min vinst från Mimas låg i postlådan.Tack! Så roligt det är att vinna något. Är inte direkt van vid att vinna. Ännu en orsak att tacka sin hobby, man vinner ibland!
Idag blåser det kraftigt här. Inget roligt väder att vistas ute i. Man riktigt fryser! Nu får vi hoppas att vädret hinner ändra sig till Pingst. Vi ska fira vår Pingst nere i Mölle. Ett himmelrike verkligen, så vackert det är där. Ska bli så skönt och så roligt. Det roligaste av allt är att jag kanske ska få möta min vän Gertrud igen. Det ser jag fram mot. Vad tror ni vi ska göra då, ha,ha? Naturligtvis besöka några scrapbooking affärer. Scraproom ligger i Helsingborg och så finns Storyhouse i Ängelholm. Man kan väl inte besöka Skåne utan att besöka dessa butiker!!Nää, näää!!
Vill önska alla en trevlig Pingst. Hoppas solen skiner på er. Kram Lena

9 kommentarer:

Linda Horn sa...

Grattis till så fina pysselgrejer!! Och bröllopskortet var mycket fint, fiffig ficka på insidan!

Lena B E sa...

Jättegrattis till vinsten!
Superfint bröllopskort!!
Så otroligt vackert med rosorna och kakpappershjärtat!!
Fiffig ficka du gjort på insidan, så snyggt!!
Ha det nu så bra och roligt i Mölle.
Kramar från din vän Lena

Erica sa...

Grattis till din fina vinst. Och ytterligare ett helt fantastiskt vackert kort har du gjort. Man blir lika imponerad varje gång man besöker dig.
Ha en underbar pingst du med.
Kram Erica

Lena B E sa...

Hejsan vännen! Jag vill bara tala om att jag lagt upp en lista på alla mina swapvänner, om du vill hälsa på alla så finns en lista i min blogg.
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Ett jättefint bröllopskort, söta detaljer. Välkommen till Skåne idag har vi haft nästintill storm men det blir säkert fint väder när ni kommer. Ska bli roligt att tfäffas. Kram Gertrud

lk46 sa...

Hejsan. Grattis till vinsten! Jättesnyggt bröllopskort, underbar insida!
jag vill önska dig välkommen i swapgruppen, jättekul att du vill vara med!
Ska bli kul att se dina kort!
Kram lene

Hanna sa...

Jättevackert kort! Vad är det för swirlar du har i hörnen? Insidan med fickan och tagsen är supersnygg! Har blåst såå kallt i flera dagar men nu skiner faktiskt solen här utanför Borås. Önskar dig en trevlig pingsthelg med mycket shopping och supertrevligt sällskap! Kram på dig /Hanna

Zornitsa sa...

Det var evigheter sedan jag var här, måste kika runt och se på allt som jag har missat. bröllopskortet är jättevackert, gillade mycket insidan med de vackra tagsen också!! kram på dig och trevlig helg!

sussies sa...

Hej på dig! Vilket tjusigt bröllopskort du gjort och mottagaren blir garanterat nöjd!

Grattis till den fina vinsten!!!

Ha en underbar dag!!!

Kram Susanne