tisdag 28 april 2009

Tisdag


och även idag ett jättefint väder. Har suttit ute och målat lite stämpelmotiv. Har man dåliga ögon så är det allt bra mycket lättare att måla i dagsljus. Det blev en rolig postdag idag. Fick min vinst från Scraphörnan som bestod av en stämpel " Dröm stora drömmar", silver embossingpulver och en ask med fina små mini brads. Jag fick även ett paket från Pysselmyran med Spellbinders Labels one, jättefina.Gjorde ett kort i går kväll med en Magnoliastämpel, Tilda med blommor, ett blad band, gula och vita blommor,en gul fjäril och några pärlor.Ha en fortsatt bra och solig dag. Kram Lena

3 kommentarer:

Gertrud sa...

Jättefint kort med en fin blomranka. Det är så fint med uddkanten, det ser ut som spets. Njut i solen, vi hörs. Gertrud

Marie-Louise sa...

Otroligt sött kort, jag gillar bladrankan massor! Och så snyggt det blir med den där cirkeln, är det spellbinders? Måste nog införskaffa nån sån.... Ha det bra! Kram kram!

Lena B E sa...

Ooooo dröm stora drömmar som är sååå fin!! Stort grattis igen!! Du är absolut värd den & de andra vinsterna så många fina bidrag som du hade med på maran!! Ja visst är det jätteroligt att få något från sina vänner. Man blir så himla lycklig!! Vilket underbart vårkort du gjort!! Jag blir riktigt glad av det kortet!! Magnolia stämplarna är så jättefina, jag har några stycken själv. Väldigt fin kantstans du har, den ser precis ut som spets. Ha en jättetrevlig kväll. Kramar från Lena