onsdag 29 april 2009

Polychromos


Nu har jag genom bloggar och forum frestats till att köpa mig några pennor att färglägga med.Har svårt för att färglägga så att jag blir nöjd. Har provat akvareller både i tuber och pennor, distresser och nu senast Promarkers. Promarker är det som passat mig bäst hittills, fast riktigt nöjd är jag inte. Nu ska jag pröva på dessa pennor då. Så får man se hur det går. Tar säkert ett tag att lära sig och komma in i den tekniken.Vilka färger tycker du är bäst att färglägga med?
Jag gjorde ett kort i går kväll när pyssellusten satte till. Har använt en stämpel från hÄnglar och en solstämpel från Inky Wings. Trädet är ett Chipboard från Maya Road, färglagd med distresser. Även ugglan kommer från Maya. Nu ska jag sätta igång med att försöka färglägga något motiv. Ha det gott. Kram Lena

2 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint kort. Gillar färgläggningen och alla dekorationer. XX Hanna

Marit sa...

Jättefint!

Själv ska jag just börja lära mig använda Tombow... får se hur det går =)

Kram