måndag 20 april 2009

Nu har röstningen börjat

efter helgens Scrapmara. Det var första gången jag deltog i något sådant. Roligt var det. Hann inte med alla tävlingar, men nu vet jag hur det är. Nästa gång ska jag börja i tid om det blir någon mer mara. Nu är det röstning som gäller. Snällt om ni vill ställa upp och rösta bland alla fina bidrag i tävlingarna. Rösta på dom ni tycker är finast. Blir inte ledsen om ni lägger en röst på mina bidrag,hi,hi.Klicka på rubriken så kommer ni till Marits och Scraphörnans blogg där röstningen är. Ha en bra dag. Kram Lena

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Jag säger som du, nästa gång ska jag vara mer förberedd, jag bestämde mig på fredagen att jag skulle delta:) Men kul har det varit! Fina bidrag från dig! Gillar ditt mapp-kort särskilt mycket. Kramisar