onsdag 22 april 2009

Ni har gjort min dag


Tack till alla som röstat på mina bidrag i Marits mara som var i helgen. Jag vann hela tre gånger på mina bidrag. Det är helt otroligt! Jag är sååå glad. Det är första gången jag vinner med något som jag gjort. Det uppskattas och stärker mitt annars så dåliga självförtroende. Jag kan ibland! Tack alla och tack Marit för detta roliga du ordnade.
Ska sluta med att lägga in ytterligare ett kort jag gjort. Detta är till lilla Tuva som fyller 4 år. Hon älskar gult och fjärilar. Några blommor och ett Tingeling brads som dekortion.En söt flicka från hÄnglar. Hoppas hon blir glad för detta kort. Tack än en gång och ha en bra dag. Kram // Lena

7 kommentarer:

lenascrappar sa...

Tack för besöket på min blogg och för att du la en röst på mitt kort! Visst är det kul med tävlingar??!!
Kram Lena =)

Gertrud sa...

Är du förvånad, du är bäst. Jättegrattis! Kram Gertrud

Gertrud sa...

Jag glömde att säga att Tuvakortet är jättegulligt. Lyckost Tuva! Kram G

Gurkiss sa...

Stort grattis till dina vinster. Så kul :) Jätte fint kort du gjort detta kommer hon absolut bli glad över.

Ha det så fint och kul att du kikade in till mig och skrev *glad*

Kram Gurkiss

Lena B E sa...

Stort grattis till alla vinster i Marits mara!! :) Korten var underbart vackra!! :) Jag lade flera röster på dig. Jag var också dåligt förberedd och dessutom har jag fibromyalgi som gjorde att jag inte klarade av att bidra med så mycket. Men roligt var det!! :D Tack för besöket på min blogg, va kul att du också är stenbock och har samma vackra namn som mej. ;) *skrattar* Din blogg besöker jag gärna igen, du gör så mycket fint!! Kram Lena

Marie-Louise sa...

Stor grattiskram!

Erica sa...

Ytterligare ett helt fantastikst kort du gjort. Du är vwerkligen värd alla rösterna du fått.
Du är väldigt duktig på det du gör så inte behöver du tvivla på din förmåga.
Kram Erica