lördag 25 april 2009

Marie-Louise




Tack för att du tog dig tid att förklara storleken på din banner. Jag ska försöka att fixa till en snart.
Jag har gjort ett kort till en kompis som fyller år nu i maj. Tror att vikningen kallas z vikning. Roligt kort att göra var det. Känner du igen pappren Gertrud? ( vi köpte dom på mässan i Göteborg)Jag har använt tre stycken stämplar. Söt hÄnglarflicka på framsidan. Inuti en bakelse som Gertrud har gett mig. Samt en alldeles nyköpt Magnolia stämpel, Tilda med massor av rosor.Ett band med blad och fjärilarna har jag klippt ur från ett mönstrat papper.Solen skiner idag med. Härligt! Man får passa på och njuta av allt det vackra nu. Maskrosorna lyser som solar här utanför. Ha en bra dag. Kram Lena

7 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh vilket superfint kort!! Födelsedagsbarnet kommer att bli jätteglad!! Vikningen såg jätterolig ut att göra!! Den kanske jag också skulle prova på, det är ju alltid roligt med något nytt. Kram Lena

Gertrud sa...

Du är en mästare på vikningar. Ja, jag älskar dessa papper. Ett fint kort, hoppas du fixar din " header"
Du brukar fixa det mesta så jag har inga tvivel. Kram Gertrud

Hanna sa...

Jäätefin vikning på kortet! Härliga papper och stämplar du använt. Insidan är superfin! Kram på dig i solskenet /Hanna

Gertrud sa...

Titta, en sådan fin "header" du har gjort. Den passar dej utmärkt.
Kram G

Gertrud sa...

å fint du har ått det hemma hos dej. Kram Gertrud

Marie-Louise sa...

Du ser! Visste väl att du skulle fixa det. Bannern blev ju hur snygg som helst! Och vad hedrad jag känner mig, inte ofta man får ett inlägg döpt efter sig ;) :) Kortet är toppen! Jag gillar också z-vikning, har gjort ett sånt i helgen jag med :) Ha det gott! Kram

Marie-Louise sa...

Förresten, va snyggt du har fixat det här inne också! Kram igen!