onsdag 22 april 2009

Jag älskar blått


trots det är det inte ofta jag gör blå kort. Nu fick jag en beställning till en tjej vars favvofärg också är blått. Så nu blev det ett blått kort till Cecilia som sanrt fyller 40 år.
Jag har använt ett av mina absoluta favoritpapper, Sherelle från Melissa Frances. Favoritblommorna de små rosorna finns också med. Lite punchinella, några fjärilar och en liten fågel från Maya Road. Några blinghörn i blått och vitt.Stämpel från Magnolia. Hoppas den som ska få det blir nöjd.Ha en bra dag. Hoppas att solen skiner på er. Kram Lena

2 kommentarer:

Erica sa...

Grattis till alla dina vinster. De var du värd. Hade själv inga lyckoträffar, men jag har inte hunnit rösta heller då jag jobbat fram till lägge dags måndag och tisdag. Så då kanske man får skylla sig själv:)
Ett jätte fint kort har du gjort igen. Jag har en liten paus efter helgen.
Kram Erica

Gertrud sa...

Jättefint kort i blått. Fina detaljer. Kram G