torsdag 23 april 2009

En liten minibyrå



har jag suttit och pysslat med på terapin några gånger nu. Idag blev den klar.Jag har inte bestämt vad jag ska ha den till än. Kanske lite "krims krams" eller ev smycken. Man får se vad det blir. Pyntade locket med lite vita Prima blommor, ljusblå små rosor, blad,lite pärlor och ett brun-vit prickit band. Pappret som jag klätt tändsticksaskarna med kommer från kaisercraft. Tycker att den blev söt, eller vad säger ni?
I eftermiddag har jag varit och hälsat på Helena på Landstoken. Var på jakt efter vita små blommor. Men dom är inte så lätta att få tag i tycker jag. Köpte en retro blomma stans, den mellanstora och lite vitt papper. Så nu kan jag göra egna blommor. Ha en bra kväll. Hoppas att solen lyser över er idag. Kram Lena

7 kommentarer:

Lena B E sa...

Wow så fin byrå!! Jättesöt!! Näää det är minsann inte lätt att hitta de blommor man vill ha. ;) Ja, gissa om man blir glad när man får sådana underbara gåvor som jag har fått från mina vänner!! :) Hoppas du också har haft det soligt och fint idag?! Här uppe har vi vårtemperatur men skulle få ännu bättre väder till helgen, så skönt att det äntligen är vår efter denna långa vinter!! Ha en trevlig kväll & tack för titten hos mej! Kram Lena

Marie-Louise sa...

Superfin byrå! Har just varit ute på en lång skön promenad i det underbara vårvädret, äntligen lite sol och värme! Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska påbörja för skojigt pysselprojekt....Här länkat till dig från min blogg också :) Ha en bra kväll! Kram

Hanna sa...

Kanonfin byrå. Bra att ha till alla småsaker man har liggande. Kram /Hanna

Gertrud sa...

Toppenfin liten byrå, du gör så fina saker och är så påhittig. Visst är den bra till alla småsaker som vi kortmakare behöver.
Kram Gertrud

Ida sa...

oj vilken vacker minibyrå!!!!! mycket annat fint oxå att spana in här i din blogg!!!!

Marie-Louise sa...

Hej! Kul att du gillar min sida, tack för dina rara ord! :)Jag gjorde bakgrunden till bannern 10x30 cm, alltså 10 cm av ett cardstock. När jag fotat minskade jag bilden till 660 pixlars bredd för att den ska passa i rubriken. Det fixar du säkert galant! Ha en skön dag du med! kram!

Gunilla/Nilla sa...

Verkligen superfin ask! Vilket jobb du lagt ner. Härliga detaljer och fina färger.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe.
Sköt om dig och ha en skön helg.
Kram/Gunilla