torsdag 30 april 2009

Dröm stora drömmar



stod det på den stämpel jag vann av Marit. Nu har jag gjort ett brunt och grönt kort med den stämpeln. Inuti kortet finns en ficka där man kan lägga en lott tex och drömma stort om en ev vinst! pappren jag använt är från Kaiser Craft. Tycker mycket om dom pappren. När ni ändå är här och läser kan ni passa på och gå in i Pappersvindens blogg och skriva en kommentar. Man kan vinna fina stämplar där.
Fick en beställning på ett konfirmationskort idag. Det har jag aldrig gjort något tidigare. Så det får väl bli mitt pyssel i helgen. Önskar er alla en solig och trevlig valborg. Kramiz

6 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Otroligt snyggt kort! Gillar allt med det. Jag har också ugglepappret ligger o väntar på att bli skapat av men jag har inte bestämt vad det ska bli än. Ha en toppen valborg! Stor kram

Gertrud sa...

Åh vad fint kort. Snygga papper och jag tycker ramen runt stämpeln är fin. Bra idé att lägga en lott i ett kort med den titeln. Ha en skön Valborgshelg. Kram Gertrud

soffan sa...

Jag får önska dig en trevlig Valborg, så mycket fint du har gjort och Grattis till dina vinster. Tack för titten inne hos mig jag har gjort lite ändringar där sen du var dig
kram Ann-Sofie/soffan

Hanna sa...

Superfint kort! Gillar stämpeln o papprena och blomdekorationen. Önskar dig en trevlig helg!
Kram /Hanna

Erica sa...

Vilket härligt kort. Texten är perfekt till ett kort att lägg en lott och ge bort. Super härlig ide.
Hoppas du hade en eu nderbar valborg och får en fortsattt härlig helg med massor av sol.
Kram
Erica

Lena B E sa...

Oh så vackert!!! Perfekt att lägga en lott i det kortet med den ljuvliga stämpeln på!! Kram Lena