onsdag 1 april 2009

Dopkort



Ibland ska man då ha tur. Jag har ibland köpt tidningen Scrapboking mm och hade just numret med en beskrivning på ett dopkort. Har sett det i flera bloggar och har tyckt det är jättefint. Nu har jag gjort ett eget försök att göra ett.Roligt men lite pillrigt var det att få till. Får väl vara nöjd, efter mitt första försök att göra ett.Lite namn och så ska det naturligtvis bli i kortet med så småningom.Insidan har jag "klätt" med Melissa Frances Bonnie.
Hoppas ni alla har ett lika underbart väder som vi har här i Småland idag. Solen skiner och man kan faktisk sitta ute och dricka kaffe. Härligt! Kram och ha en bra dag.

5 kommentarer:

Essmo sa...

Oj oj oj! Va mycket fina alster du gör! Detta kortet är verkligen underbart! =)

Hanna sa...

Det var väl verkligen väl värt mödan att göta detta kort. Jättevackert! Jo, här är underbart väder också. Lite sol gör mycket för humöret!

Marit sa...

Åh, alldeles underbart!!
Melissa F är härliga papper!

Har du mallen kvar? Jag har inte det och behöver göra ett par dopkort =)

Kram

Erica sa...

Kortet blev jätte bra. Jag bara älskar denna dopklänning. Du har verkligen lyckats tycker jag.
Kram Erica

Gertrud sa...

Nu har jag missat något fint här ser jag. Det var ett annorlunda kort och ljuvligt med det blommiga pappret på insidan. 10 poäng. Kram Gertrud