torsdag 5 mars 2009

Vunnit


Längre ner på min sida finns ett inlägg om en Blogcandy hos Marit. Jag som inte alls är hemma i bloggvärlden, blev tipsad om den här. Dröm om min förvåning igår när jag kollade mailen och såg att jag vunnit. Hurra, vad glad jag blev. Tack Marit.

Jag har plitat ihop ännu ett kort med Maribel. Denna gång blev det rött och svart. Har satt dit en svart fjäril köpt hos Scraplyckan, men den syns dåligt. Blev ett bra att ha kort. Har flera vänner och släktingar som fyller år snart. Så det kommer säkert till användning. Ha en bra dag.

6 kommentarer:

Kamilla sa...

GRATTIS till vinsten :D
Men oooj vilket underbart kort du har gjort!!

Andrea sa...

In red is this card also very beautiful!
Many greetings
Andrea
www.andreadanz.spaces.live.com

Erica sa...

Ett stort Grattis till vinsten. Ett jätte fint kort har du gjort oxå. Häftiga färger du valt.
Kram Erica

Bengt sa...

jo det är på detta viset att jag försöker att skriva om alla som titar på min sida , på det viset får man ju lära sig något om dom ställena också. Ha en bra kväll.

Hanna sa...

Ett jättefint kort som säkert sticker ut i mängden av grattiskort hos den lycklige mottagaren, vem det än blir.

BellaMio sa...

Grattis till vinsten!!! Det är så roligt att vinna pysselsaker!

Kortet är superfint, jag har så svårt att scrappa i rött, men du gör det jättebra!

Tack för titten :)