onsdag 4 mars 2009

Nyskapat




Fick som sagt mycket fina saker med posten av Gertrud igår. Blev så jätte pysselsugen att jag genast satte igång med att använda hennes saker. Gjorde ett kort i svart, vitt och grått med den underbara stämpeln från Stempelglede - Maribel. Jag blev nöjd med detta kort faktiskt.
Sedan prövade jag på att göra några blommor a la Bellamio. De blev inte lika vackra som hennes. Men det var roligt att göra och jag ska öva på att göra fler. Satte en av dom på en ask jag gjorde för ett tag sedan.
Nu börjar det dra ihop sig mot mässan i Göteborg. Det ska bli så jätteroligt och jag ser verkligen fram mot det. Det bästa av allt är att jag kommer att få sällskap av min scrappande vän Gertrud. Har aldrig varit på en sån här stor mässa, spännande! Ha en bra dag. Kram Lena

4 kommentarer:

Hanna sa...

Jättevackra kort båda två! Påskkortet i ditt förra inlägg var väldigt sött det med.

Marit sa...

Stort grattis!
Du vann min stora blogg-candy!

Funderar på om du ska till Gbg... ska se om en kompis kan ta påsen med till dig!

Själv ska jag inte dit.
Vi kan höras om det på mailen, den står i min blogg ;-)

kram

Gertrud sa...

Såå fint det svart/vita kortet blev, super. Blommorna ser proffsiga ut, läckra. Och GRATTIS till vinsten, jag blev glad att du vann. Så spännande att hämta detta. Kram Gertrud

Andrea sa...

Oh Lena the blackandwhite Card is so very, very beautiful - so great!
Many greetings
Andrea