lördag 21 mars 2009

Lördag


Idag har jag äntligen tagit tag i lite städ och röj bland scrapsakerna här. Rensade och sorterade cardstock och till min förvåning så hittade jag tre stycken stämplar som varit borta länge! Det lönar sig att städa ibland. Har fått in en garderob i pysselrummet med och sorterat och haft mig. Skönt när det är gjort, skulle vara lite länge bara. Brukar mest se ut som ett "bombnerslag" när jag varit i farten en stund.
Gjorde ett påskkort i veckan med en ny hÄngelstämpel,som jag kan visa.
Det har varit ett underbart väder med sol och tio grader varmt idag. Har kunnat sitta ute med kaffet, helt underbart. Ni får ha en bra lördagskväll. Kram

2 kommentarer:

Gertrud sa...

Ja du Lena, hur kan saker bara försvinna ? fniss. Kul när de dyker upp igen, vilken söt stämpel och ett riktigt fint påskkort. Ps. är det ägg i korgen? (fniss igen).Kram från din yra kompis Gertrud

Andrea sa...

A very nice card
Many greetings
Andrea