onsdag 18 mars 2009

En liten ask



Jag har i flera bloggar sett en underbar liten ask som jag blev så sugen på att försöka göra. Jag fann en mall med måtten här http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/
Små rosor,en hattnål, blingswirl,pärlband och en fjäril från K&Company fick pryda locket.På kanten ett brads. Inne i asken finns en liten ficka med några små tags där man kan skriva en hälsning. Även här en ros och en liten grattis skylt som poppar upp när man öppnar asken. Att solen skiner över Småland idag kan ni se på bilderna som jag nyss tog. Ska ta en liten promenad nu och lyssna på lite härlig fågelsång. Ha en bra dag. Kram

5 kommentarer:

Bodil sa...

Vilken liten "karamell". Underbart söt ask. Och tack för att du delade med dig av länken till idén. Anita tittar jag in till då och då. Duktig tjej. Men din ask är favorit!!
Tack för din kommentar!
Kram i vårsolen!

Gertrud sa...

Men Lena vilken underbar ask. Helt fantastisk, du är superduktig. Kram Gertrud

BellaMio sa...

Men himmel så söt! Så gullig och romantisk...

Ska genast hoppa in och fixa mig den mallen, min dotter skulle bli överlycklig för en sån vacker ask.

Tack för din gulliga kommentar inne hos mig, jag blev jätteglad :)

Erica sa...

Ett jätte fin och vacker ask som du gjort. Den har du verkligen lyckats med.
Ha en underbar helg.
Kram Erica

Andrea sa...

Wonderful, wonderful, wonderful!!!!