söndag 8 mars 2009

En fantastisk och lyckad dag


fick jag igår. Vid 8 tiden på morgonen startade färden mot Göteborg och mässan där. För första gången så skulle jag få gå på en riktigt stor scrap och stämpelmässa. Var där när det öppnades och hade köpt biljett innan, så det vart smidigt att ta sig in där. Gick direkt till Scraplyckans monter och träffade på min vän Gertrud där. Vilken härlig känsla att få träffa på en scrappande vän och få sällskap på denna härliga mässa.
Gick runt där i många timmar och tittade på alla underbara saker som fanns. En hel del shopping vart det. Fyllde på mitt förråd av papper, bling och blommor, så nu får det råda köpstopp ett bra tag hos Lena,hi,hi. En del nya stämplar blev det med naturligvis. Tycker inte att det är så jätteroligt att montera stämplar. Så jag tog det tråkiga först och monterade dom. Nu ska jag fortsätta att sortera in mina papper och alla andra saker jag köpte.
Jag tycker att dagen blev hur lyckad och trevlig som helst. Ett stort tack till Gertrud för trevligt sällskap. Hoppas att vi kan göra om det snart igen. Har tagit ett foto på stämplarna jag köpte igår. Tycker dom är så fina. Köpte två av Scraplyckans nya stämplar.Tycker om dessa figurer. Dels ser dom så glada ut och så har de en mun! Tycker att dom är kanonfina.Det är de två som finns nederst på bilden. Fina eller hur? Ha en bra söndag alla. Det ska jag ha med alla mina nya pysselsaker. Kram

3 kommentarer:

Erica sa...

Visst är det kul att få gå på mässa. Mycket shopping blir det. Tror jag har shopping förbud nu med :).
Jätte fin stämplar du köpt.
Kram Erica

Hanna sa...

Jättesöta stämplar du hittade på mässan, och visst var det väldigt roligt att gå och titta på alla saker!

Gertrud sa...

Tack själv, vi hade en superdag. Tänk att man kan få guldkant på en dag, mitt i den gråa vardagen. Vi håller ögonen och öron öppna efter fler äventyr. Kram Gertrud