måndag 30 mars 2009

Beställningar



Det är roligt när det "trillar" in några beställningar ibland. Två kort har jag gjort som nu är ivägskickade.Ett till en kvinna som går i pension och ett till en man som fyller 80 år.På det manliga kortet skulle det vara blommor och fåglar och gärna en katt. Katten hamnade inuti kortet. Jag har även fått en beställning på ett bröllopskort.Det har jag bara gjort ett i mitt scrappande liv, så det ska bli jätteroligt att pyssla med ett tag framöver. Ska även göra ett dopkort, vilket jag aldrig har gjort. Så det blir en liten utmaning.Har letat reda på en mall till en dopklänningskort och hämtat lite inspiration i olika bloggar. Nu väntar jag bara på lite saker jag beställt till korten, så ska det pysslas här! Ha det gott. Kram

3 kommentarer:

Bark sa...

Hej,
Tack för ditt inlägg i min blogg. Så det finns fler scrapare i närheten. Jag trodde jag var den ende härikring som fastnat i det här träsket =) Vad mycket vackert jag har hittat i din blogg. Lägger den i favvisar och åter kommer. Såg oxå att du varit på mässa. Vad roligt, jag har aldrig kommit iväg.

Kram

Erica sa...

Två jätte härliga kort har du gjort. Blir säkert uppskatade av sina mottagare.
Skall se om jag kommer ihåg att fota dopkortet när jag är på besök nästa gång. De blir hur sötta som helst när man använder dopklänningen.

Kram erica

Gertrud sa...

Hej lena, vilka fina kort. Jag tycker att du lyckas bra med att göra ett kort till en man, det brukar vara svårt men jag ger 10 poäng.Kram från vännen Gertrud