tisdag 24 mars 2009

Ännu en liten ask



har jag gjort. Hittade inspiration och ide här http://leslierich.blogs.splitcoaststampers.com/category/crafted-from-scratch/
Jag har använt BG papper ur serien pocelain. Några små rosor och vita blommor och blad från Prima. Ett charms hjärta, några brads och lite guld metalltråd fick pryda utsidan. Inuti har jag pyntat med en söt hÄngelstämpel och ett tags att skriva på. Asken passar att lägga några lotter eller blomstercheckar i. En bra att ha ask med andra ord! Ha det gott. Kram

4 kommentarer:

Gertrud sa...

Nu har du fått till det igen. Det blir alltid så bra, den är bara underbar. Kram Gertrud

Hanna sa...

En jättesöt ask. Mycket annat fint har du gjort sedan jag hälsade på sist också ser jag. Alltid roligt att kika in här hos dig! Kram /Hanna

Erica sa...

Vad massa fint du gjort det sista. Har missat massor ser jag. Tur att man kan titta lite i efter hand :)

Ask en super härlig. Måste ta mig tid att prova lite nya saker tror jag.

Kram Erica

Andrea sa...

Wow - so great!!!
many greetings
Andrea