måndag 23 februari 2009

Vintage


Jag blev inspirerad av ett kort som finns i Scraplyckans blogg och ett papper jag hittade, som varit runt en chokladbit. Som man är, ser det mesta med scrapögon numera,hi,hi. Det och det kan man nog får användning för och man blir lite som en hamster.Chokladen heter Oraia och ligger i en söt liten ask som är perfekt att altra och göra något fint av. Chokladen är god den med.
Tyll och pärlband från Scraplyckan, blommor från Prima, små rosor köpta hos Inky Wings. Metallplattorna med Happy Birthday är länge sedan jag köpte, så jag minns inte vart.Det vita hörnet är Melissa Frances Vintage Embellishment.Ha en bra måndag.Kram Lena

4 kommentarer:

Gertrud sa...

Ett underbart kort, dessa rosor är såå fina, vill ha! Jag som är en gottegris får börja studera omslagspappret. Superbra. Gertrud

Kamilla sa...

Men oooH så underbart kort och papper från choklad..? sådant går alltid ned, choklade alltså ;) tack för tipset!!

Andrea sa...

So wonderful! It`s so good you make vintage! Where do you have the picture?
Many greetings
andrea

christel sa...

Åh, vilket fint kort! Älskar vintage stilen och ckokladpappret var verkligen läckert!