söndag 22 februari 2009

Söndag




Förra helgen köpte jag två stycken Magnoliastämplar hos Scrapbooking Sisters. Det var halva priset där då. När jag ser stämplarna tycker jag dom är fina, men sedan när jag väl får dom så ångrar jag mig ofta.Tala om att vara villrådig och stämpelberoende! Så är det med denna stämpel, Tilda med hunvalpen. Hur som helst så har jag nu fått till ett kort med den.De små rosorna har jag köpt hos Inky Wings och det köpet ångrar jag inte ett dugg. Dom är så fina så dessa små rosor.Så har jag gjort ytterligare ett kort. Detta ska min kompis Yvonne få till sin födelsedag i mars. Tilda med syrener tycker jag fortfarande om. Pappren är ur Basic Grey serie porcelain
Ha en fortsatt trevlig söndag. Kram

1 kommentar:

Gertrud sa...

Ett ljuvligt kort, både stämpel och rosor.Kram Gertrud