måndag 23 februari 2009

Lite nostalgi runt min hobby


För snart två år sedan satt jag och och slösurfade runt på nätet. Av någon underlig anledning så hittade jag till en sida med massor av fina scrappade kort. Hade inte en aning om vad det var, men fastnade speciellt för ett kort med den här stämpeln på. Jag letade vidare på nätet och hittade hur mycket fint som helst.Jag bestämde mig för att detta måste jag försöka pröva. Jag köpte lite saker på Panduro och så var det igång. Alla är barn i början och korten jag gjorde blev allt annat än fina. Hur som helst så övade och övade jag och tyckte att detta var det roligaste jag någonsin gjort.Har inte gått några kurser, men har läst och inspirerats mycket av det som finns i forum och bloggar.
Nu i helgen fick jag se denna stämpel till salu på Svensk Scrapbooking. Nappade direkt, mest av nostalgi. Det var ju denna stämpel som fick mig att börja med hobbyn och på den vägen är det.

2 kommentarer:

Gertrud sa...

Så roligt att höra hur det började för dej. Och tänk så du har utvecklats.Men det är väl som mycket annat i livet, en slump att vissa saker kommer i ens väg. En kram från Gertrud

Andrea sa...

Wow - it`s a great stamp - very nice!
Many greetings
Andrea