torsdag 12 februari 2009

Ett album och ett kort











är vad jag har hållt på med i pysselväg de senaste dagarna.Album i storlek 16x16. Bilden den som jag tycker är himla söt hittade jag i den här bloggen http://thevintagemoth.blogspot.com/
Köpte några brads i form av en sammetsblomma hos pyssellyckan. Jättefina. Har aldrig sett dom tidigare. Kortet är till en kille som snart fyller 8 år. Som vanligt är det svårt att få till kort till killar. Den söta gitarrkillen är en stämpel från hÄnglar.




Det har snöat här i natt igen och håller fortfarande på. Roligt för barnen som har sportlov här nu. Önskar er alla en bra dag. Kram Lena








4 kommentarer:

Lena sa...

Vilka fina kort det blir. Det snöar hos er men inte här vi väntar på lite mera snö. Det är mest is.

Bettans pysselblogg sa...

Vilket supergulligt album! Måste försöka hitta lite såna vackra papper jag också :-)
Trevlig helg!
Elisabeth

Anita/AniLi sa...

Tack för gullig kommentar i min blogg!
Vilket gulligt album du gjort och så fiffigt med fickan med tagsen i.
Trevlig helg
Anita

Andrea sa...

Oh Lena - so very, very great that album!
Many greetings
Andrea