måndag 26 januari 2009

Ännu ett litet album


har jag fått till. Tänker att det kan bli en bra födelsedagspresent till min bror som fyller år i mars.

Jag har fyllt albumet med lite bilder av våra numera döda föräldrar och bilder när min bror och jag var mindre. Ett litet minnesalbum.

Pappret jag klätt pärmarna med är från Panduro. Är ett bra tag sedan jag köpte det. Tycker det är väldigt vackert med sin gröna färg och lite guld som glittrar.Har sparat på det till rätt tillfälle. Tycker att det passar på detta album.

Det lilla kortet i den runda ramen på framsidan är på 4 generationer. Det käraste fotot jag har och som jag förminskat och satt i ramen.Vi två syskon, vår mamma, morfar och morfars mor. Hörnen är utstansade med grodan och blommorna och bladen från Prima. Som vanligt så är det grått och trist ute. Inget fotograferingsväder med andra ord. Ha en bra eftermiddag och kväll. Kram


8 kommentarer:

Anonym sa...

Oh - wow - Lena the album is so great - so beautiful - wow, wow, wow - wonderful!!!!!!!
Many greetings
Andrea
www.andreadanz.spaces.live.com

Gertrud sa...

Ett underbart album. Så roligt att ha lite sparade minnen på detta vis. Du är så duktig. Kram Gertrud

Erica sa...

Vilket underbart album. Tror din bror kommer bli jätte glad.
Kram Erica

Åsa/asamia sa...

Vilket härligt gammeldags album, helt i min smak - kanonfint!!

Mija sa...

Tack för kommentaren på min blogg - man blir så glad av fina ord eller hur?!

Mamma Mija

BellaMio sa...

Oj, så vackert! Det blir nog din bror jätteglad för!! Det skulle jag blivit...

Tackar för din gulliga kommentar i min blogg :)

zornitsa sa...

Underbart album, så glad din bror kommer att bli. Jättesnyggt!!!

DT Neliz sa...

Men Lena! Kolla in på ScrapLyckans blogg ;)