måndag 12 januari 2009

Min kära vän Andrea,My dear friend Andrea
















har skickat helt otrooooooligt fina saker till mig. Gissa om jag blev glad när posten kom idag. Den lilla pappersboken är fylld med de vackraste små mönster papper. Post it blocket är satt på en kartongskiva. Under den 4 tändsticksaskar med brads, blommor och andra små ting som kan komma till nytta.





Födelsedags kortet är i samma stil, helt bedårande. Titta och njut....Ta gärna en kik i hennes blogg. Hon gör lite annorlunda och vackra saker. Länken hittar ni till höger i min blogg.



Many thanks Andrea for the nice things that you have sent to me.Happy, happy, happy

5 kommentarer:

Kamilla sa...

OOo WOW vad fint!!
Vilken fin vän du har :D
Och vad mycket fina alster jag hittade i din blogg, jag satt med näsan mot skärmen lääänge ;)

Bodil sa...

Hej och tack för din kommentar. Har tittat runt lite inne hos dig. Du gör jättefina kort och albumet som det står Memoyr utanpå är helt bedårande. Jättekul att hitta nya bekantskaper.
Kram

Gertrud sa...

Det är gott att ha vänner. Kram Gertrud

zornitsa sa...

Åh så roligt att få en gåva... visst blir man oändligt glad :)

Anonym sa...

Kära Lena,
Jag hoppas Google översättas korrekt ....?
Jag är mycket glad att du gillar min födelsedag gåva så väl önskat. Du alltid göra så mycket för mig, eftersom jag kan göra något för dig!
Lots of love hälsningar
Andrea
www.andreadanz.spaces.live.com