onsdag 14 januari 2009

Ett minialbum




har jag fått till de senaste dagarna. Är man som jag sjukskriven så har man mycket tid till pyssel.Det hjälper till att skingra tankarna lite och tiden rusar iväg när man har något roligt för sig.


Detta lilla album ska även det bli en present till en kompis. Hon älskar katter och jag har fyllt sidorna med kattbilder och små tags med dikter och ordspråk om just katter. Så jag hoppas hon blir glad när hon får detta.


Blommorna och bladen på framsidan är från Prima.Den söta spetsbandet har jag köpt hos Skraplyckan.Blingswirlarna och charms hjärtat har jag köpt hos Nettans och katten är från Scrapnet. Pappren vet jag inte vart de kommer ifrån. Som vanligt är jag dålig på att hålla koll på det.


Jag ska göra mig ett ärende bort till begagnat affären idag. Där kan man hitta lite saker som man kan ha användning på sina alster, ljusmanchetter, gamla spetsar mm. Ha en bra dag. Kram Lena


2 kommentarer:

Erica sa...

Vilket fint album. Det kommer din vän garanterat bli glad för. Skall testa på det någon gång.

Visst är det skönt att ha sitt pyssel. Tror det är terapi för oss alla på olika sätt.

Ha det gott!
Kram Erica

Anonym sa...

It`s a great album - super!
many greetings
Andrea
www.andreadanz.spaces.live.com