fredag 30 januari 2009

Äntligen fredag...







Jag har tillbringat många timmar den här veckan vid pysselbordet. Har gjort ett nytt litet album. Det är så himla roligt att leka med Bian, jag kan inte motstå den, där den står så råååsa och grann,hi,hi. Denna gång blev det ett album till mig själv. Med bilder ,minnen från min barndom och på dom personer som har betytt mycket för mig. Jag har bara lite småplock kvar att göra i det, sedan är det klart. Jag är född på 50 talet och är jätteglad att jag har sparat på en del saker från det man gjort och fått när man var mindre. Jag har blandannat sparat en av mina första skor. Lite sliten är den allt, men för mig så himla kär. Så det var naturligt att den skulle få en egen sida i mitt album. Synd att det inte finns så många bilder från det att man var liten. Men, man får vara glad över att det finns några.



Måste berätta för er om min otroliga tur. Två tävligar i rad har jag vunnit hos Scraplyckan http://scraplyckan.blogspot.com/ Jag fattar inte att man kan ha en sån tur. Jag som aldrig brukar vinna något. Den affären har blivit en favvo butik för mig. Har mycket , fina stämplar och bra priser. Har ni inte varit dit och tittat, så gör det.



Önskar er alla en härlig helg. Kram Lena

3 kommentarer:

Gertrud sa...

Hej Lena, Vilket fantastiskt fint album.Ett stort grattis till vinsten på Scraplyckan. Kram Gertrud

Anonym sa...

Oh wow - what a wonderful album!!!
Great!!!
Many greetings
Andrea
www.andreadanz.spaces.live.com

Zornitsa sa...

Vilket vackert och värdefullt album! Älskar den gammeldagsstilen :) Och grattis till vinsterna... visst är det roligt att vinna, jag blir som ett barnnär jag vinner något :)