söndag 7 december 2008

Söndag


Det är ingen större aktivitet här i pysselrummet. Känner mig färdig med julkorten och letar efter inspiration för att göra något annat. Gjorde en låda tidigare i veckan av en servettask. Tänkte förvara julposten i den.Jag har letat med ljus och lyckta efter punchen grankvistar, men inte hittat den någon stans. Till min stora lycka så har nu Gertrud köpt en till mig. Visst är den fin? Önskar er en trevlig söndag. Hoppas ni har lite bättre väder än vi har här, bara grått och mörkt. Kram Lena

5 kommentarer:

Gertrud sa...

En jättebra ide´. Det blir nog en liftning tror jag. Ha det bra, kram Gertrud

louisevbg sa...

Härliga kort du gjort, jullådan var en kul ide.....Ha en skön vecka . Kramiz

Åsa/asamia sa...

Vilken fin låda - det kommer bli fint att ha korten i den...jag vet aldrig var jag ska göra av mina - ställer ut dem överallt.

Erica sa...

Vilken jätte fin låda du gjort. Där kommer julkorten bli jätte fina. Lyckos dig som fått en gran punch. Har också letat efter en utan något resultat.
Ha det gott!
Kram Erica

Gunilla/Nilla sa...

Vilken läcker idé som blev så fin! Perfekt att förvara julkorten i.

Visst är den fin den där stansen men OJ så hård att stansa med.

Ha det bäst. Kram/Gunilla