onsdag 3 december 2008

Onsdag



Tack för alla snälla kommentarer jag fått och alla krya på dig hälsningar. Lite bättre känner jag mig nu. Det är bara den där tröttheten som är förlamande. Jag brukar vara morgonpigg och uppe med tuppen. Vaknade klockan 10 idag efter 14 timmars sömn. Detta är inte normalt för mig. Nu har jag slutat med antibiotikan och nu får man hålla tummarna att febern håller sig borta. Ute är det så grått, så grått och inte får man det minsta lust att gå ut. Jag tog mig i alla fall en promenad runt husen här idag. Det är bra att röra sig och komma ut en liten runda dagligen sa läkaren.
Det har inte blivit så mycket pysslande heller. Men ett kort har jag i alla fall gjort klart idag. Nästan alla kort jag gjort är sålda och det är jag jätteglad för. Får ju lite slantar att köpa nytt material för.
Jag brukar skicka rätt så många julkort själv. Därför får jag nu jobba för att göra några till mig själv med. Ha det bra alla och stor kram och tack från mig. Lena

2 kommentarer:

Gertrud sa...

Hej Lena, kul att se att du är tillbaka.Jättefint kort med fin vikning.Var rädd om dej. Kram Gertrud

Zornitsa sa...

Sååå vackert kort!!! Jag blev glad av det!