lördag 22 november 2008

Jag vill ge er ett stort tack





och en kram, för alla tankar och krya på dig hälsningar. Det värmer verkligen. Peppar, peppar, jag är inne på dag 2 som feberfri. Det tycks äntligen som antibiotika kur nr 3, har tagit upp kampen mot becelluskerna. Har haft feber i närmare tre veckor nu och så mycket till krafter har jag inte. Men jag får acceptera det och göra det lilla som jag kan. Det är ett underbart soligt väder här idag. Längtar efter att komma ut en stund, men får nog stilla mig lite. Det kommer väl fler dagar förhoppningsvis.
Jag har sett att så många har gjort en adventskalender av tändsticksaskar. Jag har varit sugen länge på att pröva att göra en. Satte igång i går. Här kommer mitt resultat. pillrigt var det, men roligt. För att vara första försöket får jag vara nöjd. Kram och ha en trevlig helg.

8 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Ja men där är du! Skönt att ha dig tillbaka och att du känner dig bättre. Tydligen en riktigt seg bacill du åkt på.

Din julkalender är SUPERFIN. Kan förstå att den var pillig att göra. Men resultatet är enastående läckert.

Nu ska jag sticka ut näsan genom dörren en snabbis. Gillar INTE när det är kallt, usch.

Ha det bäst och trevlig lördag.
Kram/Gunilla

Åsa/asamia sa...

Hoppas att du förblir frisk nu....hopplöst med dessa envisa baciller.
En kanonfin kalender du gjort.
Ha det bra, Kram Åsa/asamia

Gertrud sa...

Nej men Lena, vad fint du har gjort. Super, speciellt nu när du inte är på topp. Ett mästerverk, fattar inte hur du får ihop det till en kub.Kram Gertrud

Christel sa...

Wow, vad fin den blev! hoppas du förblir kry nu!
Kramiz

Zornitsa sa...

Vilken fiiiin julkalender du har gjort :) Och vad skönt att du är på bättringsvägen :) Var rädd om dig nu!

Anonym sa...

Wow - Lena - it`s so wonderful - it`s a christmas calender? So nice - great - is it for me? Laugh - hihi - smile - so beautiful - the color, all - so great!
Many greetings
Andrea
www.andreadanz.spaces.live.com

Erica sa...

Skönt att du är bättre. Hoppas verkligen du förblir frisk nu. En jätte fin kalender som du har gjort. Förstår om det var pilligt men resultatet blev super.
Kram Erica

SusanneSj sa...

Vad skönt att du känner dig bättre.

Vilken skapelse du har gjort. Den var verkligen hur fin som helst.

Du har en award att hämta hos mig.

kram o trevlig helg