söndag 2 november 2008

Jag blev utmanad


av min vän Gertrud http://gertrud-olofsson.blogspot.com/
att göra ett julkort med den här stämpeln, änglakören. Vet inte vilket märke det är, någon som vet?
Det vart lite funderande hit och dit innan jag bestämde mig för hur det skulle kunna bli. Nu blir det nästan aldrig som jag tänkt ändå, snurrar hit och dit med papper och dekorationer.
Pappret är Basic Grey Wassail och det röda med snöflingor är Flair design. God jul skylten har jag köpt en gång på Panduro och den söta snöstjärnan i mitten av blomman har jag köpt hos Pysseltagen.
Ha en skön kväll.

5 kommentarer:

Gertrud sa...

Oh, ditt kort blev superbra.Jag tycker du är duktig.Stämplen är från Stämpelgården.Jag gillar den jättemycket.Jag lägger in mitt imorgon. Kram Gertrud

Erica sa...

Ett superfint kort blev det. Gillar stämpeln. /Erica

Åsa/asamia sa...

Vilket fint kort du gjorde....gillar massor!

MonicaO sa...

Vilket fint kort du har gjort.
Om jag inte har helt fel för mig så kommer stämpeln från Penny black.

Monica

MonicaO sa...

Stämpeln kommer från whipper snapper och inte från Penny black som jag skrev.

Monica