fredag 7 november 2008

En produktiv kväll




och hela tre julkort blev gjorda. Magnolias Tomtemor tycker jag är söt. Biljett från Tim Holtz, filthjärta köpt på Panduro och den söta lilla lussekatten fick jag av Gertrud.
hÄngelflicka på säck.Det kortet har fått samma biljett med en annan julstämpel på bara. Filtbandet är en gåva från Gertrud och så även det söta pappret med bärkvistar och kulor på.
Juleljus kortet har jag pyntat med en järnekskvist med röda bär och en embossad julstämpel köpt av Helena på Landstoken.Några röda snirkliga hörn utstansade med min groda. Ha en bra dag.

7 kommentarer:

SusanneSj sa...

Supersöta kort, really really.

Kram o trevlig helg

Monica sa...

Ojoj vilka superkort du har gjort. Dessa magnolior är ju bara så fina. Men jag måste säga att ljusen de går inte av för hackor.

Snyggt.

Monica

ronjabus sa...

Jätte fina kort! Trevlig helg! Hittar massor av inspiraton här!

Gertrud sa...

Såå fina kort, man blir verkligen inspirerad. Alla tre var super. Du är så duktig. Kram Gertrud

Zornitsa sa...

Hej hej, jag har antagit umaningen :)

Trevlig helg!

Åsa/asamia sa...

Å så fina kort!!
Hoppas du haft en trevlig helg.

ScrapKia sa...

Vilka mysiga julkort!! :-)

~Kicki~
http://blogg.aftonbladet.se/8948/