tisdag 4 november 2008

Beställning






på ett bröllopskort fick jag för ett tag sedan. Har haft funderingar hit och dit hur jag skulle fixa till detta så det blev bra. Det är i stort sett färdigt nu, ska bara sätta dit några kort på bröllopsparet.
Jag har gjort ett sk mappkort. Man kan lägga några tags i fickan och även någon slant om den som ska ge kortet vill det.
Pappren är från This Moment och Maja Design. Underbara papper som jag sparat på länge. Nu kom de till användning. Ha det gott. Kram Lena

8 kommentarer:

Gertrud sa...

Lena, detta var ett underbart fint kort. Vilken glädje för brudparet att få detta. Det ser så arbetat ut. Kram Gertrud

SusanneSj sa...

Oj, ett bland de finaste bröllopskort jag sett, underbart.

Kramen

Gunilla/Nilla sa...

Vilket underbart läckert kort! Så många fina detaljer. Kommer att blir väldigt uppskattat.

Ha en bra dag
kram/Gunilla

Åsa/asamia sa...

Otroligt många fina saker du gjort sen sist jag var in - Tack för titten! Du gör så mycket fina saker hela tiden *Kram*
Tack för kommentaren i bloggen, det är så kul att kunna gå in hos de som skriver och hälsa på.

zornitsa sa...

Har inte hunnit ika in här på ett tag, men så mycket fint du har gjort. JUlgranen är hur fin som helst och bröllopskortet är fantastiskt. Tänk vilket minne för bröllopsparet :)

Christel sa...

Håller med Susanne!!!! Detta var ett av det finaste bröllopskortet jag sett! Underbart VACKERT!

louisevbg sa...

Vilket härligt bröllopskort. Kul att se allt fint som du har gjort. Kramiz

BellaMio sa...

Hejsan hoppsan!

Du har en utmaning att hämta hos mig!